Världen är bra liten ibland

Idag var jag ute och gick med Melle då jag helt plötsligt fick ett sms av en kille som jag har varit vän med sen vi var sex år. Vi gick i samma klass från 1-9 och på samma skola i gymnasiet men vi har varken setts eller pratat sen studenten.
Iallafall i smset stog det "är du ute och går" "hehe...jaa" svarade jag.
Och det visade sig att vi bor "grannar" det är bara ett hus mellan oss, så på onsdag ska jag dit och hälsa på.
Ibland blir man allt bra överraskad!

På tal om överraskningar så har jag varit en snäll flickvän idag(som om jag inte alltid skulle vara det, haha) och köpt och gjort iordning en julskinka åt Simon. Den ligger i köket just nu och håller på att svalna av lite. Han blev glad när han kom hem från jobbet och jag stog och fixade med den i köket, synd bara att jag själv inte tycker om.

I helgen var det full fart här hemma. Det blev massa julpyntning och åka hit och dit, och inte nog med det utan det plingade på dörren stup i kvarten också. Men det är bara roligt med besök så man har lite att göra.
Helgen som kommer blir nog inte mycket lugnare, då ska Melle sova hos sin morfar och mormor för jag och Simpa ska åka till Västerås tillsammans med hans företag, eller aa det är ju inte Simons företag men företaget där han jobbar. Då ska vi gå på Wallmans on tour och bo på hotell, mys!

Nu ska jag gå och väcka lillpojken som har tagit sig en liten lur!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

När kommer ni och hälsar på mig då :)? Saknar er! <3

2009-11-30 @ 18:38:30
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Thank you Sandra;) Jag såg också er när ni var ute och gick!! tänkte tuta men tänkte att jag kanske skrämer livet ur lillfisen, hehe :P

2009-11-30 @ 22:33:50
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0