Vart är kepsen?

Jag ligger här i soffan med en massa tända ljus i hela rummet och bara myser. Melwin har precis somnat och Simon åkte alldeles nyss iväg på träning vilket betyder att jag är ensam. Jag börjar bli van att vara det så det känns inte så farligt nu längre. Idag har jag varit en duktig hemmafru, jag har städat rent hela lägenheten så nu doftar det gott här! Inte för att det luktade äckligt innan men ändå. Vi har/ska tydligen få en till ny granne såg jag idag på den här grejen vid porten där det står massa namn. Killen som bor på samma våning som oss ska också flytta sa han förut, dom flyttar in och ut hela tiden här verkar det som. Dom kanske hatar oss, haha!

Lördagen var hur kul som helst! Vissa var väl lite fullare än andra men alla överlevde kvällen iallafall, hoho! Det var skitskoj att träffa alla igen och jag saknar många av dom. Men det är ju inte allt för långt bort så vi behöver ju inte börja gråta som tur är.
Kvällens chock var iallafall att Dan och Malin dök upp där, det är några som vi brukar umgås med här inne i stan. Dom är oftas inräknade i "Heimann och dom" så dom hade man ju verkligen inte räknat med att springa på där.
Kvällens skräck var att jag och jeja blev inlåsta på världens minsta toalett(jag har klaustrofobi) men vi lyckades komma ut efter ett tag.
Kvällens överrasking var faktiskt ett par för mig helt okända tjejer. Dom stirrade på mig hela kvällen med den här lyfta-på-ögonbrynet-och-se-så-äcklad-ut-man-bara-kan minen. I slutet av kvällen när det stängde kom den ena tjejen fram till mig och säger Hej, jag vill bara avsluta kvällen på ett bra vis och vill bara säga att vi har kollat på dig hela kvällen för att vi tycker att du har så snygga kläder, fint hår, snygga skor, du är så fint sminkad och hela du är bara skitsnyggt!
Jamen man tackar! Det är inte ofta människor man inte känner kommer fram och säger sådär, om det inte är någon snuskhummer då förstås men jag är rätt säker på att dom inte var ute efter nått sånt, haha!

Nu ska jag nog hämta lite glass och sätta på en film!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jeja

Jajuste. haha jag ar så full att jag glömde bort att vi blev inlåsta. haha Undrar var jag mer har glömt haha :P Vilka var brudarna som sa det :) kul att dem ville nåt snällt iaf :D

2009-11-03 @ 20:28:47
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0