7 och en halv månad gammal bebis till salu!

Eller vänta ni kan få honom gratis!Och alla nedrans leksaker som ligger överallt i hela lägenheten kan ni få på köpet också.

Ungefär så känner jag just nu! Han vägrar att slut äta på alla sladdar och han vägrar att sluta skrika(bara för att han tycker att det är roligt att låta). Det enda som hjälper är om jag sitter och håller i honom, men det kan jag ju inte göra hela dagen. Jag tror att han drog på sig lite väl mycket överskottsenergi i natt när han låg och sov.
Ett ögonlock jag måste springa och rädda mobilladdaren från att drunkna i saliv, kommer snart!
Sådär ja! Tror ni att det finns handbojor i bebisstorlek?Jag tänkte att jag kanske skulle kunna sätta fast honom i ett bordsben eller nått.
Nog om det där! Nu ska jag gå och ta på oss lite kläder(jag och Melwin alltså, jag är inte schitzofren) sen ska vi gå ut på en promenad...genom stan lalalalalalala(jag är trött)haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha roligt inlägg :) Alla har vi jobbiga dagar med våra små.

2009-10-21 @ 15:48:53
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0