Blixtar och dunder

Det nästan kliar i kroppen för att den är rastlös, mitt huvud däremot vill gå och sova! Ögonlocken åker ner framför ögonen lite ovanligt mycket just nu. Men man kan ju inte gå och lägga sig såhär dags inte. Jag ska försöka hålla mig vaken tills Älsklingen kommer hem iallafall vilket är om typ en timme. Eller så får jag ta mig en lite nap nu så orkar jag vara vaken sen. Fast då kommer jag få svårt att sova sen när vi går och lägger oss, vilka problem jag har! Simon ringde efter matchen och berättade att dom hade förlorat med hela 17-0! Stackars Linden! När jag och mamma var på stan så köpte jag en keps till Simon som han har velat ha jättelänge med den fanns inte i hans storlek så jag fick ta en som var lite lite större. Så jag hoppas att den ska kunna passa iallafall så kanske han blir glad igen. Om den inte passar så får jag lämna tillbaka den och säga att om dom inte köper hem en mindre keps så ska dom allt få se! Eller så får jag blåsa in lite luft i skallen på Simon så huvet växer lite på´n!

Det blev inget bullbak idag, jag orkade inte! Det ångrar jag nu! Tänk vad gott det skulle vara med ett glas kall mjölk och ett par varma bullar! Synd att det tar en sån tid att baka annars skulle jag minsann springa ut till köket nu på engång och slänga ihop några plåtar.

Pappa hörde av sig till mamma ifrån Spanien förut. Det var varmt och skönt, folk badade och hotellet låg precis vid havet. Det brukar ju inte vara så varmt i Spanien såhär års men nu när dom var där så blev det visst kanoners. Men det gör ingenting, jag trivs i regnet här hemma..he...he! Jag har ju snygga höst/vinter kläder iallafall!

Nu gnäller soffan att det börjar bli ensamt där borta utan mig så jag måste gå tillbaka nu!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Du och jag kan boka en resa i smyg och åka på solsemester tillsammans :D

2009-10-18 @ 10:11:43
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0