Candy

Godmorgon alla underbara! Idag har jag fått sovmorgon för Simon tog Melle i morse när han vakna och nu står han i köket och diskar duktig som han är, haha! Idag har jag ingenting speciellt inplanerat förutom att tvätta lite men det räknas inte. Egentligen skulle jag ha träffat Tessa idag men vi har skjutit upp det till i morgon istället. Jag tror nog att det blir en slödag med myskläder för min del, kanske en promenad lite senare.

Igår kväll kunde jag iallafall somna tillslut men det tog ett tag och sen när Simon kom hem vaknade jag och kunde inte somna om på ett bra tag, usch! Så det var tur att jag fick vila ut i morse.

Jag har fått två frågor som lyder såhär: Vart i stan bor du? När kommer bilderna på eran lägenhet?
Och svaret är: Jag bor på Östermalm precis mitt emellan djurgårdparken och cykelbenny(fast det har bytt namn men jag säger cykelbenny ändå)! Och bilderna på lägenheten kommer inom kort, som jag har sagt förut är våran dator inte helt med i svängarna men jag ska åka hem till min mor och far i veckan och hälsa på och då tänkte jag ta mig lite tid vid deras dator och lägga upp dom då!

Nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att tvättmaskinen ska bli färdig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0