confession

Okej jag erkänner! Det börjar faktiskt göra riktigt ont i nedre delen av magen nu. En ipren kanske skulle vara på sin plats, min barnmorska sa ju faktiskt " det är bara att stoppa i dig tabletter om det gör ont" haha!
Jag har fortfarande inte sådär jättemycket att göra, Melwin har tagit en liten nap igen! Han måste ju vara världens sötaste(fast så säger alla om sina egna barn) men han har varit så jätte jätteglad nu på den senaste tiden. Han skrattar och tjoar och har sig hela tiden. Nu när hans tänder har kommit upp lite mer så blir han lite extra söt när han ler!

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev förut om att jag ska iväg på tjejmiddag nästa helg, alltså inte den som kommer nu utan den efter. Iallafall då skulle det ju vara dresscode och jag har nu hittat lite billigt skräp som NÄSTAN passa in, inte riktigt men nästan! Det är skönt att ha det avklarat, att jag känner mig som en gammal kärring i det är en annan femma. Jag får väl piffa till det lite med massa smycken och snygga skor och sånt. På tal om skor så köpte jag ett par nya förra veckan. Ni vet sånna där förskräckliga horskor som jag kallar det(knästövlar), sånna som jag sa att jag aldrig skulle vilja ha, sånna har jag köpt!Haha! Sådär blir det alltid med kläder och skor, först tycker jag att det är skitfult och förstår inte hur folk kan gå runt i sånt och sen några veckor senare så går jag där själv med dom dära skitfula kläderna och skorna och dom gamla tankarna är som bortblåsta och jag tycker att jag är hur snygg som helst,HAHA! Jag är bra underlig ibland!

Skit också! Nu kom brevbäraren och slängde ner posten i golvet så nu vaknade skrutten från sin skönhetssömn, måste kila!




Puss!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

ÅH, mitt hjärta smälter, åh så söt!! Det är ju mini-simon som sitter där :D

2009-10-12 @ 16:20:13
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du mår bättre ikväll sötnos?

2009-10-12 @ 22:04:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0