One down, one to go!

Jag vet inte om det är vi som har världens sämsta dator eller om det är bredbandsbolaget som är dumma i huvet. Men något av det var det som gjorde att jag var tungen att sitta och försöka komma in på internet i typ en halvtimme, grrrr! Jag var nära att ge upp men nu sitter jag iallafall här tillslut. Idag gick jag och Melle upp klockan sex, skoj! Sen fick snorisen lite mat och så satte vi oss under mitt täcke i soffan och slökolla på en film. Om han ska fortsätta att vakna såhär tidigt så skulle jag nog behöva köpa lite mer filmer så vi slipper titta på samma varje morgon, hehe! Det känns som om jag redan har kollat på alla filmerna tusen gånger. Jag funderar på om jag ska dra igenom alla One tree hill säsonger en gång till, det går ju iallafall inte lika fort som att kolla på en film.

Nu vaknade precis Melle från att ha sovit middag, så nu sitter han här i mitt knä och drar i mina armband. Under tiden han sov så passade jag på att sy färdigt min klänning, jag blev rätt nöjd med den fast inte jätte men den duger. Så nu har jag bara kjolen kvar att göra. Den måste bli färdig tills på lördag när gänget ska komma hit, för jag tänkte ha den då, om den blir bra vill säga annars får jag ta något annat.
Nu tror jag minsann att det är någon som vill ha lite mat och det är inte jag!





Här är klänningen för er som är nyfikna! Och en liten tjuvis på hur hallen ser ut inte för att man ser så mycket men ändå;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0