Osynlig

Egentligen hade jag tänkt gå och lägga mig direkt efter körslaget men nu har jag ingen lust längre. Simon ringde nyss och han skulle gå ut på krogen med killarna= jag får sova själv=inte kul alls! Eller det är ju inte själva sovande som är problemet utan det är det där med att somna in. Jag har skitsvårt att somna på kvällarna annars också men när jag ska somna när jag är själv blir det tio gånger värre. Speciellt när han är ute på krogen, jag blir alltid så orolig då! Inte för att han ska träffa någon annan brud utan för att han ska hamna i bråk och något skulle hända. Från när han var liten fram tills typ när vi träffades har han alltid varit killen som slåss, sååå jag ni kanske förstår hur jag känner. Även fast han inte håller på sådär nu längre så vet man ju inte, nån kanske slår honom först. Men nu ska jag inte tänka mera på det dära, man ska ju inte göra saken värre än vad den är, right?

Jag ska nog gå och lägga mig i den dära tomma stora sängen nu iallafall, ögonlocken börjar bli lite väl tunga nu!


Ibland känns det som om jag inte har någon pojkvän:( 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Svettlana Koskenkorva

Hej Tjejen jag följer din blogg ständigt och tycker den är toppen. :-) Men det är en sak jag har undrat väldigt länge över är vart i stan bor ni? När kommer du att lägga upp bilder på eran nya lägenhet man är ju jätte nyfiken på hur den ser ut lixom. :-) Ha det bra / Svettlana Koskenkorva

2009-10-11 @ 02:51:43
Postat av: Tessa.

men älskling :( du ska ju inte känna så <3

2009-10-11 @ 09:05:12
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Ove

du har mig sandy bara 3 mil ifrån<3

2009-10-11 @ 21:48:40
Postat av: Ove

du har mig sandy bara 3 mil ifrån<3

2009-10-11 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0