Let´s go

Jag har precis tröstat en gallskrikande bebis!Han satt på golvet och lekte med en kudde när han helt plötsligt fick syn på sladdarna under databordet och dök på nosen. Just då i det ögonblicket när man ser att han är påväg ner mot golvet men man har inte en chans att hinna fånga honom känner man sig otroligt hjälplös! Det är bara att plocka upp honom och kram och pussa på honom så mycket man kan tills han glömmer bort att han har ont, haha! Nu kom Simon precis in genom dörren, han har varit på träning, ovanligt va?

Jag måste säga att vi har det fruktansvärt varmt här i våran lägenhet, jag sitter med tjockisbyxor och en t-shirt och tycker ändå att det är hur varmt som helst. Jag kanske ska gå och rota fram bikinisarna;)

I morgonbitti ska jag iväg till barnmorskan och sätta in en spiral så inte Melle ska behöva oroa sig för några uppmärksamhetssökande syskon än på ett tag. Jag kommer nog bli lite nervig i morgon för jag har hört att det ska göra ont, men vad sjutton det kan ju inte vara värre än att föda barn så det ska nog inte vara någon fara hoppas jag, haha!

Melle kan stå upp nu! Fast han måste ju hålla i sig såklart, än så länge iallafall! Jag tog en bild på honom härom dagen, jag kanske skulle försöka få in det i datorn så om ni väntar ett ögonlock....Nää ingen större lycka där ni får vänta till jag är hos mamma och pappa istället. Men ni kan få en annan bild att kika på;)



Sötnosen!<3

Puss


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

men söte! :D



När jag skulle sätta in spiralen sa barnmorskan att "ja det här kan ju göra lite ondare än att föda barn", det var ju väldigt peppande ord! ;P

2009-10-11 @ 21:17:16
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: S

Men så söt:) Vad stor han har blivit! Tiden går ju så fort:P

2009-10-12 @ 09:53:57
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0