Hembesök

Jag har precis klivit in genom dörren från mitt besök hemma hos Tovisen. Det var skönt att vara tillbaka där igen! Jag känner mig alltid så hemma när jag kommer dit, som om det är jag själv som bor där. Många gånger kan det ju annars kännas lite jobbigt att vara hemma hos folk, att man går runt och inte vågar peta på saker eller man är rädd att göra bort sig inför någons färäldrar m.m m.m! Men inte där inte! Jag skulle kunna vara där utan Tove och ändå känna mig avslappnad och gå strosa runt och små babbla lite med dom andra. Jag kanske skulle ta och flytta in?Fast då kan jag ju inte bo med Simon och Melle, jag kanske får nöja mig med att bara hälsa på ibland, hehe.

Jag längtar tills i morgonbitti för då ska min mamma ta Melwin så jag ska få sovmorgon. Liiite skönt, det känns som om det behövs faktiskt. Hoppas bara att jag inte vaknar tidigt nu när jag ska få sova, det skulle ju vara typiskt!



Me love you long time, bästavän!

Puss


Kommentarer
Postat av: toveeee

haha du får gärna flytta in vi kan byta dig mot thom :D:D ! puss bästis<33

2009-10-15 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0