loka likes passion

Hur kommer det sig att jag alltid uppdaterar dåligt på helgerna?

Mamma har varit här idag och hälsat på, trevligt med lite sällskap nu när Simon är iväg. Han kommer väl hem vid åtta taget ikväll, så det blir Melle&mammamys resterande tiden av dagen, med start när Melwin vaknar från sin middagssovning! Jag och mammsen drog en snabbsväng på stan för att kolla efter en halsduk till Melle som vi hittade efter mycket om och men, så fick jag med mig världens snyggaste mössa hem. Eftersom det inte är så långt till stan så gick vi dit. Vi gick samma vanliga väg som jag alltid går men idag så var den inte sig lik, jag insåg att det faktiskt är en väldigt mysig väg att gå. Den är rätt lång och med massor med fina hus och fina trädgårdar och sånt. Det är riktigt behagligt att strosa runt där på gatan och kika på alla grejer(fast lite diskret kanske man måste vara så inte folk tror att jag tänker göra inbrott,haha). Jag och Simon har dessutom hittat vårat framtida hus där på gatan. Jag sa det till mamma och då berättade hon om en tjej som hon hade jobbat tillsammans med för många år sen, eller det var om hennes dotter egentligen. Hon och hennes kille hade hittat ett jättefint hus som dom ville ha, så dom hörde av sig till dom som bodde där och sa att om ni nångång funderar på att flytta så kan ni väl höra av er till oss för vi skulle vilja ha erat hus då. Sagt och gjort!Några år senare var dom ägare till deras drömhus. Så jag kanske skulle gå och plinga på någon dag när jag känner mig extra gullig, haha!




Min nya snygga mössa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jeja

I like it a lot. ASsnygg! :D

2009-11-01 @ 23:25:29
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0