Dagen D

Idag flyttar min Therese ifrån Eskilstuna till Västerås. Även om det inte är på andra sidan jorden så känns det iallafall tråkigt. Hon var här igår kväll en stund för att säga hejdå och få sitt hår färgat, bara för att jag är så bra! Så ville hon säga att jag var värdelös på att blogga också, haha! Jag kommer sakna att ha dig här baby!

Om en timme ska jag och Melle iväg och kolla på när pappasimon har hockeymatch! Han har lovat att han ska göra mål och vinka till Melle och mig då, haha. När matchen är slut så ska vi åka till Malmköping och skaka rumpa. Min pappa och hans band ska spela på wärsan ikväll;)! Melle ska vara hemma hos min farmor som bor ett par hundra meter därifrån så det är nära och bra när vi ska hem sen. Innan ska vi gå hem till Matildus tror jag eller om det blev hem till Malin jag vet inte riktigt hur det blev, jag ska ringa till tovan sen för lite planering! Hur som haver ska det bli roligt att träffa alla gamla kompis igen, och nu menar jag inte att dom är tanter utan att jag inte har umgåtts med dom på väääldigt länge.


Här har vi oss för snart tre år sen!HAHA

Puss på er, vi ses kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0