Honom med lite socker på!

Jag har kommit av mig lite med bloggen nu dom senaste dagarna. Det blir alltid så när jag inte hinner med att skriva under en dag då glömmer jag liksom bort allt det här och så kan det gå flera dagar innan jag kommer på att jag inte har skrivit. Konstigt det dära!

I lördags hade jag iallafall fruktansvärt kul, roligaste kvällen på länge! Fast det var nog inte bara jag som hade det, alla verkade vara på topp och var på superbra humör hela kvällen. Det började med att Tovisen kom hit sen kom Heimann, Clarence, Peter, Skirre och Kämäräinen(jag är inte helt hundra på hur det stavas som om du läser det här så ber jag om ursäkt, eller nej det gör jag inte jag ber dig att byta till ett efternamn som jag kan stava till, haha förlåt!). Simon var ju självklart här också men jag antar att ni fattar det. Nu när jag för en gångs skull skrev med alla namnen så kan ni ju lägga på minnet att när jag skriver "Heimann och dom" så är det oftast dom här jag syftar på, ibland någon mindre och ibland någon mer men ungefär dom här grabbarna iallafall. När vi hade blivit lagom snygga så drog vi oss ner mot stan där vi tog svängen mot nybron där det blev dans för hela slanten. Jag träffade på ungefär alla jag känner där, nej okej inte alla men väldigt många iallafall. När vi skulle gå hem hade klanten Simon tappat/"inte fått" någon lapp i garderoben så han kunde inte få ut sin jacka, så vi var tvungna att vara kvar och vänta till det blev mindre folk så att han kunde förklara hur den såg ut och vad det var i den. Tillslut fick han tillbaka den och då började vandringen hemåt med ett litet stopp på corner där vi träffade på Eric och Gurkisen. Så det blev vårat sällskap hem, när vi kom över ån svängde Eric åt sitt håll och vi gick vidare åt vårat. Gustav gnällde över att sova hemma så trotts sina långa 300m från våran lägenhet hem till honom valde han att sova kvar på våran stora(inte) tvåsittssoffa. Eftersom Tove också sov här fanns det inget täcke och ingen kudde över till honom, iallafall inte i vuxen storlek så han fick låna Melles lektäcke och en gosedjurskudde, haha! Det såg rätt skoj ut när jag smög upp på morgonkvisten när han låg där som en liten boll på den alldeles för lilla soffan med det alldeles för lilla täcket och den alldeles för barnsliga kudden, stackarn!Haha

Det blev lite bilder under kvällen, dock så är våran dator helt skadad såå atte, ni får se dom någon annan gång helt enkelt! Detsamma gäller kjolen som jag sydde den sitter fast på bild i kameran den också. Men håll ut, jag ska visa er, jag lovar;)

Nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att Simon ska komma från sin träning, när han kommer hem ska jag bjuda honom på mackor och te,thé, té ni får väl välja själva vilket av orden ni läser utefter hur ni själva stavar men alla vet ju att jag menar varmt vatten med en påsen med smak i;)!

Hade så bra allihop så hörs vi!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag får se till att bli frisk snabbt så vi kan leka :D

2009-10-06 @ 10:43:42
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0