Midnatt råder....

Godkväll mina kära! Man skulle nästan kunna tro att det var mitt i natten, jag är nämligen den enda som fortfarande är vaken här hemma. Melle ligger i sin säng och sover så sött och Älsklingen ligger som en ostbåge på soffan och flåsar högt i sömnen. Jag förstår att Simon är trött eftersom han går upp så tidigt på morgonen och jobbar och är oftast vaken sent på kvällen eftersom han tränar hockey jämt och ständigt. Melwin däremot borde vara pigg som en mört. Vi sov ända till halv tio i morse och han har sovit mer än han brukar idag på dan. Han var kanske trött från all matshopping som vi gjorde igår, stackarn!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än dom tråkiga vardagssysslorna som att städa och tvätta kläder.
Nu mot kvällningen så kom Simons mamma och mormor förbi på en fika och lite prat. Hans mormor var även här för att kolla in våran lägenhet eftersom hon inte hade varit här förut.

I morgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Förmodligen en dusch och en promis, fast det blir nog inte av om det regnar, inte promenaden iallafall en dusch kan jag nog klara av fast det regnar ute.
Jag är sugen på att sy, men jag har slut på tyg! Jag kanske kan skrapa ihop lite från nått plagg i garderoben som kan räcka till att sy något nytt, det är bra att återvinna vet ni;)


Snutten och jag!<3


Nu ska jag gå och krypa ner i soffan och pussa på Simon tills han vaknar!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: linda

vad stor han har blivit :)

2009-10-07 @ 07:56:37
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

snyggingar ;) raoowr

2009-10-07 @ 09:41:02
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: JenniferAxner

Gud vad stor han blivit nu! Och vad snygg du är då! :O :P

2009-10-07 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0