C´ay

Hallå igen! Jag sitter här inlindad i mitt täcke och är hur varm som helst, men jag vill inte ta av mig det för det är så mysigt! Ikväll har jag tittat på bonde söker fru och jag måste bara säga att dom är ju hur söta som helst, speciellt när dom blir generade, haha! Jag sitter alltid och små fnissar för mig själv och kikar fram bakom en kudde.

Jag kollade min mail förut idag och såg att jag hade fått en inbjudan till en tjejmiddag hos min kära Therese om ett par veckor. Det ska bli riktigt skoj, förutom att det är dresscode! Eller asså det är ju roligt när det är det men jag har inget som passar in. Jag läste förut på Tessas blogg att det inte skulle avslöjas än vad det är för dresscode så det är nog lika bra att inte jag skriver vad det är så jag förstör. Det där med kläderna kommer bli ett problem för mig, jag slog iväg ett sms till Nattis min snygging till kusin förut för att kolla om hon ägde något som skulle kunna passa in men icke. Sen gick jag en sväng till min älskade tygbutik, men nej ingen större lycka där heller! Jag får helt enkelt fortsätta leta vidare. Jag kan ju inte svika dom andra och ta på mig något helt annat!

Nu kom precis Simon hem från sin hockey så nu ska jag spendera lite tid med honom innan vi ska gå och sova!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag kommer också att ha världens problem att hitta kläder som passar till temat, men det får bli en liten utmaning hihi :D

2009-10-08 @ 10:18:35
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0