Ta mitt hjärta

Idag är jag på superhärligt humör! Dels för att jag vaknade glad och dels för att jag hade fått en jättegullig kommentar när jag loggade in här nu. Den var ifrån en tjej som heter Sandra och löd såhär Du låter som en kanonbra mamma! jag följer din blogg stenhårt! skönt att se att någon som är ung kan klara av mammalivet så bra! och ändå hinna med så mycket annat som du verkar göra. Go Girl ! Hur glad blir man inte av att höra det? Om man skulle få en sånhär kommentar och inte känna en gnutta glädje så kan jag ju bara meddela att det måste vara något fel på en då, haha! Så den tackar jag för! Mera snälla kommentarer åt folket!

Just nu sitter jag här och dunkar Björn Skifs samtidigt som jag sjunger med lite sådär lagom högt, hoppas inte grannarna hör, haha! Om ett tag så kommer Älsklingen hem från jobbet, så ska han duscha och sen ska vi gå ner till centrum och äta kinamat, liiiite gott! Jag har längtat efter kinamat i flera veckor men det har inte blivit av att vi har ätit det förnsen idag. Till maten ska jag ta mig ett stort glas med kall MJÖLK! Det måste vara det godaste man kan dricka till kinamat, inget snack om saken.
När posten kom idag fick jag brev från länstinget att jag ska gå och vaccinera mig mot svininfluensan nästa vecka för att jag ligger i största riskzonen. Så alla ni sjuka jävlar kan ju hålla er bort från mig en vecka till.

Nu vaknade Mellepelle till liv där inne i sovrummet så nu ska tror jag minsann att någon är lite sugen på mat!

Tjingeling på er;)


Kommentarer
Postat av: Tessa.

TITTA PÅ DENNA SANDRA HAHAHAHAHHAHA döööör http://www.weebls-stuff.com/peepls/538/ompa-ompa håller på att skratta ihjäl mig ;D

2009-10-09 @ 18:43:29
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: sandra

Hihi jaa jag är ju imponerad av dig vännen! du vet nog vem jag är. Sandra Johansson från malmaskolan. jag har ju också en sambo som heter Simon, hur kul är inte det? =) vi träffades en gång på bussen för ett tag sen när du sa att du var gravid! kommer du ihåg? tycker det är roligt att läsa om dig. Ha en trevlig helg på er!

2009-10-09 @ 23:11:16
Postat av: Sandra

Vad glad jag blir när du säger sådär!:D Jaa, jag förstod att det var du;) Eller hur! Vi heter båda sandra och har nästan samma efternamn och killarna heter Simon,haha:P Jadå klart jag kommer ihåg det;)Tack detsamma!

2009-10-10 @ 19:55:28
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0