Hjälp!

Datorn är fortfarande bakom flötet så att ni vet ifall ni undra. Idag har jag sprungit upp och ner till tvättstugan som en galning. Jag har dessutom tvättat golven och dammsugit, jag har också hunnit med att få migrän men jag har även lyckats få bort den genom lite tabletter och vila, oj vad jag är duktig!
Det var väl i princip det jag gjort idag förutom att tagit hand om Melle då. Simon är iväg på match idag igen, fast den har inte börjat än. Vi får hålla tummarna att dom inte ska förlora idag med! Det är synd att alla hemmmamatcher är på veckodagar för då börjar dom så sent så då kan jag inte komma och kolla eftersom jag måste vara hemma med Melwin när han ska sova. Hoppas att det kan komma några matcher på helgerna också sen, annars kommer jag ju inte kunna se en enda.

Nu är jag typ två röda från att slänga ut datorn genom fönstret så jag tror att det är lika bra att jag avslutar nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0