I can´t stop

Det verkar som att det har löst sig med datorn nu! Inga dumma rutor som ploppar upp och det tar inte så jätteförskräckligt långt tid längre, nu tar det bara lite lång tid. Men vi ska nog införskaffa en ny dator iallafall, det kan behövas.
Jag har gått och blivit förskyld, om det är för att jag tog spruta härom dagen eller om jag har blivit sjuk ändå vet jag inte. Lika tråkigt är det vilket som, jag blir så seg och vill bara ligga under täcket hela dagen.

Melwin har blivit en nattuggla! Han brukar vanligtvis somna runt sju men nu på senaste tiden så har han varit vaken till typ halv nio. Fast det gör ingenting för det betyder att han sover längre på morgonen och det betyder att jag också får sova längre på morgonen och det är riktigt skönt! Det är då jag sover som bäst och ligger som skönast i sängen.

Just nu står Simon i duschen och tar en låååång dusch verkar det som! Jag längtar tills han är färdig för då har han lovat mig massage, YES! Undra om det är därför han duschar så länge, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0