Idag är ingen vanlig dag..

för idag är det Tessas födelsedag hurra hurra hurra! Grattis snygging!<3


Hetaste tjejerna ever!


Idag har jag hunnit med mycket! Jag började dagen med att gå till tandläkaren, det såg fint ut förutom lite tandsten och det ska jag tillbaka och ta bort i morgon. Det betyder att det blir ännu en natt i skogen, hehe! Sen for jag hem till mamma och pappa igen och plockade upp mor och Melle sen åkte vi in till min farmor där jag färgade håret och pratade strunt, mycket trevligt! Sen gick jag och mamma och shoppade lite, det blev lite kläder till tjejmiddagen. Jag hade ju redan skaffat en tunika förut, men det här passar mycket bättre så nu behöver jag inte förstöra temat!;) Efter det åkte vi hem igen och då blev det en långpromenad och lite spring med Rossi(vovven). Sen blev det middag och nu sitter jag här och ska snart åka in till Tovisen och leka med henne! Det gäller att passa på medans vi inte har så långt till varandra nu när jag är i köpingen.


voffsingen och jag! Jag trivs här, fast det är ingen plats jag skulle vilja bo på!


När jag kom hem och skulle slänga mig på sängen låg missen Molle där och skrämde livet ur mig!



Tovisen<3Sandy!


Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

TACK baby!!

2009-10-14 @ 19:56:42
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0