Kärring jäkel!

Som ni säkert kommer ihåg så har jag beställt en ny mobil. Idag skulle jag ner till Telia och hämta den, tror ni att jag fick med mig den hem? Näääeej, det fick jag inte! Det blev en massa strul, och jag blev sur. Min mamma var med för hon var tvungen att "köpa ut" den åt mig eftersom det är hon som står på min gamla mobil så skulle vi skriva över den på mig efteråt. Låter enkelt men det var det inte! Vi fick först gå till Telia och prata i ett år sen fick vi gå till 3 och sen fick vi gå tillbaka till Telia. Sen sa dom att när jag får ett sms så kan jag komma tillbaka och hämta den. När vi gick därifrån sa jag till mamma, mormor och morfar som också var med att jag kommer säkert få ett sms när jag har kommit hem och ni har åkt härifrån. När vi hade kommit hem från stan och dom startade bilen så PLING i telefonen Välkommen till Telia för att hämta din telefon..grrrr! Så vi får väl se om jag går tillbaka i morgon och hämtar hem min babe!

Nu till någonting lite roligare! Igår när Simon kom hem från jobbet hade han med sig våran nya dator hem. Den är snygg och jag gillar den! Den är mörkblå och fin! Så allt verkar inte gå dåligt iallafall, haha.
Om en halvtimme kommer Simon hem så nu ska jag passa på att slå en pling till Tovan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0