Kvar finns alla bilderna

Jag sitter här nyduschad och fin och är för engångs skull ute i god tid när jag ska iväg någonstans, klappa händerna! Melwin blev hämtad nyss och ska sova borta inatt, egentligen så skulle han vara hemma med Simon men eftersom han är iväg på hockeymatch så hinner inte han komma hem innan jag ska iväg så då blir det lättare om Melle får sova hos sin farmor och farfar.
Igår var jag iväg och köpte en present till Tessa som jag ska hem till idag på tjejmiddag och när jag skulle slå in den alldeles nyss så upptäckte jag att jag inte har någon tejp hemma, suck! Antingen får jag ta mig en sväng ner till hemköp eller så får jag hitta på någonting annat, tuggummi kanske?Fast det kanske inte är så mysigt sen när det ska öppnas, haha! Nu kom jag på en sak.....YES det låg en rulle med lite tejp kvar i en kartong i sovrummet, skönt nu behöver inte Tessa bli nerkletad med tuggummi sen!
Nu ska jag fortsätta att fixa iordning mig så jag inte fastnar här så jag får stressa sen;)

Ha en trevlig lördag för det ska jag ha, Puss!

Juste, jag köpte ny mobil idag eller jag har beställt den jag har inte betalat den än men iallafall!




Tjusig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0