Men sugmärken är väl coolt?

Jag har fått ett sugmärke på min axel, dock är det inte från Simon utan från Melwin!Haha, den jäkeln. Han biter mig hela tiden, fast det har han gjort länge med det är inte först nu det har börjat gjort ont. Men det är ju inte så konstigt med tanke på gaddarna som han har fått. Blämärken på låren har jag fått av honom också. Han nyps så förskräckligt med tårna när han står och skuttar!Haha

Lördagen var fruktansvärt kul! Det bjöds på god mat och härliga brudar i form av Tessa the man, Sara, Jonna, Amanda, Amelie och så jag själv då förstås. Det blev mycket pladder och fnitter till att börja med för att senare övergå till galen dans ute på nybron.

Söndagen spenderades hemma hos Simons farmor och hennes Lasse där det bjöds på smörgåstårta, det tackar man ju inte nej till.

Och nu idag har jag ingenting för mig, men det gör inget för det är så måndagar är. Nu har jag ett par vårrullar som väntar på mig i köket så vi hörs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0