Sandra den nakna kocken Jonsson

Puuh, jag har precis lagt in fläskfilén i marinad och innan det var jag och handlade och innan det var det blöj och klädbyte på Melle och innan det stressfixade jag mig i ordning och innan det....jaa ni förstår, jag har haft fullt upp idag! Även om man kanske inte gör så många saker om man räknar på fingrarna så håller man ändå på med någonting nästa hela tiden. Det som förut gick så fort att göra tar nu väldigt mycket längre tid sen jag fick Melwin. Jag brukar alltid tänka när jag går upp på morgonen att idag ska jag göra det, det och det men sen på kvällen så har jag bara hunnit med hälften av det jag hade planerat. Som idag tex har jag inte hunnit med att tvätta golven, baka bullar och bada Melle. Fast dagen är ju inte slut än men det är ju fredag och när Simon väl är hemma så vill man ju inte springa omkring som en galen höna hela tiden, då vill man ju ta det lite lugnt och mysa tillsammans när man kan. Så Melle får helt enkelt ett lördagsbad istället och bullarna får vänta tills i morgon, då ska Simon ändå inte vara hemma för då är det hockeymatch långt åt skogen härifrån.

Idag åkte min pappa till Barcelona på fotbollsresa med hans lag. Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte någonting alls! morr..



Jag för två år sen när vi var på fotbollsresa i Spanien! Bland det roligaste jag har varit med om!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0