skit också!

Det kliar fortfarande i min kropp men inte längre för att jag är rastlös utan för att jag är otroligt irriterad just nu. Datorn håller på att fucka ur och det finns ingenting jag kan göra åt det! Det ploppar upp en liten ruta typ en gång i minuten som man måste klicka på och det tar förskräckligt lång tid att ta sig från sida till sida så jag kommer väl hinna bli både gråhårig och galen innan det här är färdigt. Så jag kan ju säga som så här att efter nästa löning så står en ny dator högst upp på listan!
Men nog om det här nu! Idag har jag varit iväg och tagit spruta(svininfluensa) och det gjorde inte ont alls så var inte rädda för det. Sen efter det gick vi hem till Simons farmor som bjöd oss på mat, mumsigt! Efter det blev det en sväng till willy´s och sen en snabbis på stan där vi lämnade tillbaka kepsen som var för stor och sen bar det av hem igen. Och nu håller jag på att baka bullar, eller degen ligger på jäsning just nu.
Oj, nu ringde klockan att degen är färdig(redan jag som inte hunnit med ett inlägg ens)!

Jaja, jag får väl avsluta nu! Ni kanske förstår att det kommer bli lite glest mellan uppdateringen nu om vi inte får ordning på datorn vill säga;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0