Stålkvinnan

Hallå i stugan! Nu är jag hemma igen från mitt besök hos barnmorskan och jag kan ju säga som såhär att dom som säger att det gör ont att sätta in en spiral kan inte ha en speciellt hög smärtgräns! Det gjorde inte ett dugg ont, klart att det kändes med det var mest lite skumt bara. Nu efteråt så känner man av en liten lätt "mensvärk" i magen bara, annars är det ingen fara. 

Melle ligger och sover nu och kommer nog göra det i ett par timmar till så jag har inte så mycket för mig. Disken är diskad, kläderna är tvättade och alla smågrejer är undanplockade, med andra ord det finns ingenting kvar att göra. Eftersom jag skulle iväg nu på morgonen och sen på eftermiddagen ska jag hem till Therese så visste jag inte om jag skulle hinna göra så mycket idag så jag gjorde allt igårkväll istället och jaa nu sitter jag ju här. I morgon ska jag åka till Malmköping och hälsa på min mamma och pappa. Jag kommer bli kvar där över natten för sen på morgonen ska jag till tandläkaren på kontroll och efter det ska jag till min farmor och färga håret, äntligen! Det kommer bli en nyans mörkare denna gång, så det kommer nog nästan se svart ut fast då utan den där döda känslan som man lätt får om man färgar det svart. Men sen till sommaren ska jag nog köra på lite ljusare för det här året var första gången jag hade mörkt hår under sommaren och satan säger jag, jag trodde huvudet skulle brinna upp när jag var i solen det blev ju skitvarmt! Hur klarar ni av det alla ni mörkhåriga?

Magen börjar kännas lite väl ihålig nu så lite frukost tror jag skulle passa och kanske ett par avsnitt One tree hill!;)

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 13:04:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: jonnaaa

Haha jag är en sån där klen jävel, höll på att dö och slänga mig ur stolen när hon satte in den, och sen efteråt låg jag däckad av magont flera dagar, haha! :P

2009-10-12 @ 22:48:11
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0