Tjusigt besök!

Idag är jag jäkligt glad, ingen speciell anledning jag är bara extremt glad! Men glad får man vara utan att det har hänt något speciellt. Just nu sitter jag och hänger med mina polare från Jackson 5, dom är himla gulliga allihop! Dom står här i mitt vardagsrum och spelar sina hetaste låtar för mig, helt underbart! Dom har varit här ända sen i morse och spelat musik så jag och Melle har dansat oss igenom hela dagen. Något som gör det ännu roligare är att Simon slutade tidigare idag så han har nyss kommit hem, så nu ska han också få vara med och dansa loss lite med mig och grabbarna Jackson, det kan inte bli mycket bättre såhär på en fredagseftermiddag!
Nu ska jag kila ut i köket för idag bjuds det på kyckling med jordnötssås i stora lass! Oj, nu ska Michael köra solo utan brorsorna, The way you make me feel är det visst;)

Vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0