10 poäng

Just nu sitter jag halvnaken i soffan under ett täcke med en toffs mitt på skallen och fötterna på bordet och känner att jag är påväg att svimma av trötthet! Men jag hade tänkt försöka hålla mig vaken tills Simon kommer hem från sin träning som han är iväg på. Det är mycket mysigare att gå och lägga sig tillsammans med någon än att ligga där helt ensam i den stora sängen. Dessutom så vaknar jag alltid när Simon kommer hem och sen kan jag inte somna om på flera timmar, då känns det liksom bättre att vara vaken en extra stund och slippa vakna sen.
Förut ikväll pratade jag med Tovisen så hon ska kanske komma hit på Lördag och underhålla mig när Simon ändå är iväg på match. Jag önskar att hon kunde bo här inne i stan istället så man inte behövde planera så jäkligt, och jag menar vem vill inte ha sin bästa vän i närheten? Fast jag har ju min andra bästis här i stan men självklart ska hon lämna mig för dumma Västersnuskås om några veckor, :(! Vad ska det bli av mig egentligen, jag skulle inte bli förvånad och Simon kommer hem och säger att han ska flytta till typ norrland eller nått. Neej nu känns det som om det blev lite negativ stämning här, jag som alltid brukar vara den poitiva jämt och ständigt! Det är faktiskt inte så långt till varken Västerås eller Malmköping och så har jag ju alla grabbarna här också, så det kanske inte var så farligt iallafall...bara lite!
Nu ska jag börja stänga av datorn och plocka undan lite för nu borde nog Älsklingen vara hemma snart.

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag får skaffa mig ett extra sovrum i vår nya lägenhet, endast till dig. Så kan du komma och bo hos mig hela tiden :D

2009-09-21 @ 21:58:51
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: tove

jag kan flytta in hos er, tror bara att det är simon som skulle ha något emot det HAHA :D

2009-09-22 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0