Win like a team, lose like a team!

Hejsan sötnosar! Bion igår var faktiskt ganska så bra, jag tycker att den var bättre än ettan men sen vet jag inte om det var för att den var bra eller om det var att det var så länge sen jag läste boken så jag kommer inte ihåg den så bra så då hade jag inte något att jämföra med. Efter bion blev det lite häng med Heimann och sen blev det hem och sova. Idag har min mamma och pappa varit här, jag bjöd på klyftpotatis och fläskfilégryta med fransk senap och kantareller, gott! Sen åkte Simon iväg till Örebro för att spela hockey match och jag och Melle följde med mamma och pappa till skogstorp och kollade på fotboll. Malmköping vann matchen men målvakten fick åka plingplong till sjukhuset så det var ju inte så lyckat.
Nu sitter jag och väntar på att Simon ska komma hem från sin match som dom förlorade ganska stort. Simon ska tydligen se misshandlad ut också för han hade visst fått en tackling så hjälmen mosade ansiktet på honom, stackarn!
Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om så vi hörs i morgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0