En tår för dig och en tår för mig

Godmorgon! Jag sitter här och äter frukost och väntar på att jag ska piggna till. Idag är det äntligen torsdag, fast det är ju inte själva torsdagen som jag har längtat till utan fredagen, och alla vet ju att den kommer efter torsdag så jaa blabla vad pratar jag om?
Idag ska jag nog bara vara hemma och gå runt och plocka lite. Vi har fortfarande en del grejer i kartonger och påsar som vi inte har packat upp än. Det beror väl mest på att mycket av det ska in i garderoben som vi har köpt men som inte kommit än, men lite beror nog på lathet också, hehe! Jag känner mig på fixarhumör idag och då tänkte jag att det skulle ju vara bra att få undan det där, iallafall allt som går att plocka undan utan garderoben!

Sen vill jag bara be om ursäkt lite grann för att jag inte har lagt upp några bilder på länge, men som till mycket annat så finns det en förklaring även till det. Först hittat jag inte något usb-intag på datorn, men sen visade det sig att det fanns en som var näst intill osynlig mellan några sladdar. Jag blev glad när jag såg den och tänkte då springa och hämta sladden som man sätter mellan kameran och datorn det var bara det att sladden var försvunnen! Jag vet inte om den kan ha blivit kvar alldeles liten och ensam hemma hos min mamma och pappa eller kanske i Kjula eller så finns den kanske här någonstans bara att jag inte har hittat/packat upp den än. Så vi får väl se om jag hittar den idag, ifall jag gör det så lovar jag att bjuda på lite bilder senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0