****** och dom

Godkväller! Jösses vad trött jag är! Det känns som om jag har skrivit det i nästan varje inlägg den här veckan, men jag har varit otroligt trött den senaste tiden. Kanske beror på att Melle har börjat vakna tidigare än han brukade göra förut, eller så är min energi helt enkelt bara slut.

Idag har iallafall som sagt Tovis varit här hos mig. Hon, jag och Melle drog en runda på stan, jag hade övertalat mig själv att inte köpa någonting alls. Men självfallet tog min eyeliner slut i morse så en ny sådan inköptes och sen sprang jag på(läs letade som en tok och hittade) min efterlängtade tvillingnål som jag har pratat om förut. Jag blev lycklig och funderar faktiskt på att gå och sätta mig där vid symaskinen nu och pilla lite.
Simon är ändå inte hemma och Melle sover så nu är det ju lugnt och ro här hemma. Simon är hemma hos Dan med Heimann och dom. Och nu till någonting helt annat...Varför säger man alltid sådär liksom Heimann och dom? Det är alltid någon som blir sedd som "ledare" i kompisgängen inte för att det är den personen som bestämmer över alla andra, utan det bara blir så. Och om man ska berätta för någon tex vilka man är med så säger man alltid ***** och dom som då tex Heimann och dom så vet alla vilka man är med utan att man behöver räkna upp allihop. Jag vet inte egentligen varför jag skriver det här, det bara ploppade upp í skallen på mig, hehe!

Jag tror jag måste gå och tvätta bort sminket nu för det börjar bli lite dimmigt för ögonen så jag ser inte vad jag skriver nästan. Efter det ska jag nog sätta mig och sy lite;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0