Play

Idag är jag trött! Jag sitter i soffan med mitt nya favorit plagg på mig, nämligen en stor flanellskjorta som är hur skön som helst! Jag väntar på att jag ska skrapa ihop tillräckligt med ork för att resa mig upp och gå och börja fixa mig. Det vore rätt bra om jag kunde göra det snart med tanke på att Tovisen kommer hit om ett tag och då ska vi ner på stan. Simpan drog nyss iväg, han ska på hockeymatch i arboga, jag tror att dom kommer förlora! Oj vilken bra flickvän jag är!

Inatt var det någon jäkel som skickade ett sms till mig där det stog, Händer?:) klockan typ halv fyra(!). Jaa, vad tror du att man gör klockan halv fyra på natten/morgonen när man har småbarn? Jag har ingen aning om vem det var och jag var alldeles för trött för att ens orka bry mig om att svara. Så om du som skrev läser det här så kan jag ju tala om för dig att jag låg och sov, så kan jag passa på att säga att om du någongång i framtiden undrar vad jag gör mitt i natten så är svaret jag sover!

Nu ska jag kila iväg till badrummet och ta mig en dusch.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0