Hockeypuck(o)

Godkväll! Ni behöver inte vara oroliga, jag har inte tröttnat på att skriva blogg, det är bara datorn som är fuckad. Det går inte att gå in på internet ibland, vilket har varit hela dagen! Suck..

Kvällens inlägg kommer handla om hur otroligt roligt det är att vara hockey"fru"!
Idag kom Simon hem strax efter fem från jobbet och lite dryg en timme senare åkte han iväg på träning. Under tiden han var hemma hann jag laga mat och Simon hann ringa bredbandsbolaget och kasta i sig maten. Med tanke på att han tränar fyra dagarn i veckan och har match en eller två dagar i veckan så hinner vi ses...inte sådär jättemycket. Det tycker jag både är jobbigt och tråkigt men samtidigt så är det ju bra att han rör på sig, plus att vi inte hinner bli irriterade på varandra när han väl är hemma, så då slipper vi ju bråka iallafall, haha! Sen är det ju kul att kolla på matcherna också. Men just nu känns det som om hockeyn kan ta sig någonstans!

Nu ska jag plocka upp Melle från golvet och så ska vi sätta oss i soffan och mysa tillsammans han och jag!<3


Emma, jag tycker synd om dig!



Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Var glad att han kommer hem och sover överhuvudtaget :( vissa måste vara själv hemma för jämnan :(

2009-09-30 @ 20:07:18
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

dvs jag ;) haha

2009-09-30 @ 20:07:35
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

ja, vi får göra det! Du får följa med och flytta in i västerås hihi

2009-09-30 @ 22:09:55
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0