Hejdå bloggen!:(

Jaha, det här blir alltså min sista dag här på bloggen på ett tag eftersom vi flyttar i morgon och inte kommer ha någon dator på en gång. Stackars er som måste klara er utan mig, buhu! Jag hörde idag när vi var i lägenheten att det var en hund som skällde inne hos grannen så jag kan ju plinga på och föreslå att jag kan gå ut med den en gång om dagen och jag får sitter vid deras dator en stund, om dom nu har någon vill säga, haha!

Som sagt så var vi alltså i lägenheten idag och kikade, vi fick nycklarna och dom besiktade den. Vi ska få nytt golv i köket och en ny fläkt för den hade gått sönder och lät som en traktor ungefär (jag skojar inte), jag blev skiträdd först när han satte igång den, haha!

Nu är jag hemma hos min mamma och pappa för att plocka ihop det sista i mitt rum, jag måste bara vänta på att Melle blir trött så han kan somna innan jag går ner och börjar. Just nu ligger han på golvet och glider runt, han ligger liksom på mage och drar sig framåt med armarna men rör inte ett dugg på benen, det ser jätteroligt ut!

Nu tänkte jag bjuda på ett gäng söta bilder som ni får ha och titta på tills nästa gång;)
















Är han inte världens sötaste?



Det här är någonting nytt han har fått för sig, att rulla in sig själv i filtar och sånt, det är tydligen superkul!


Nu har plutten somnat och jag ska kila ner till mitt rum och börja jobba.
Farväl(för ett tag) mina kära vänner, det var roligt så länge det vara!
Puss


Kommentarer
Postat av: FiiaJonsson

Lycka till =)

2009-09-05 @ 11:02:09
URL: http://fiiajonson.blogg.se/
Postat av: Tessa.

ÅÅH vad fina bilder!! Söttroll <3

2009-09-05 @ 11:37:04
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättesöta bilder! Mer sånt :D

2009-09-06 @ 17:30:52
URL: http://sarasmarieisabella.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma

naw vilka söta bilder!=) sånt där täcke har wiggo också med dom där små mussepigg & grejer på haha så söta !=P

2009-09-14 @ 14:47:39
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0