Jag är tillbaka..

..för andra(!) gången idag! Jösses, ska jag bli en riktig bloggerska som faktiskt skriver på sin blogg också?Jag skulle inte bli förvånad om jag blir en världskänd sådan om några veckor eller joo det skulle jag nog!
Nu har jag och Melle sjungit färdigt till mitt gitarrspelande och nu sitter vi här som två nördar och lyssnar på musik och dinglar med benen i luften eller Melle gör det iallafall mina ben är för långa så dom skrapar bara i golvet hela tiden.
Jag kom på alldeles för en stund sen att mitt hår har blivit rätt långt, jag satt i soffan och helt plötsligt killade det till långt ner på armen, jag blev rädd och trodde att det var något småkryp som krälade omkring på mig men så var inte fallet, det var mitt hår som nådde hela vägen dit ner. När blev det såhär långt? har jag varit medvetslös i nått år eller så utan att jag vet om det?
Nu börjar lillfisen bli trött, men klockan är ju inte sovdags än så jag ska försöka hålla honom vaken ett tag till. Jag är också rätt trött men jag hade nog inte tänk gå och sova än. Jag tror inte att jag skulle somna iallafall det är nog bara det att jag börjar bli sjuk, skoj! När Melle har somnat ska jag nog krypa ner i soffan under täcket och kolla på en film och vänta på att älsklingen ska komma hem!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0