Lugn Therese! Dagens inlägg kommer här;)

Den här datorn är ju tamefan helt otroligt dålig!

Hejsan på er! Idag har jag spenderat min dag med att gå. Först gick jag till stan och tog bussen till skolan för att hämta mina betyg. Så hälsade jag på lite folk där och sen skulle jag hem, när jag precis kommer ut genom dörren så ser jag hur bussjäveln åker iväg, och jag orkade inte vänta på nästa så jag bestämde mig för att gå (dum tanke) hem istället. Med tanke på att jag bor på ena sidan stan och skolan ligger på den andra så är det en bit att gå. Så man skulle ju kunna säga att jag var lagom trött när jag kom hem och det är jag fortfarande för den delen även fast jag sov en stund förut, jag fattar inte vad som har hänt som gör att jag är så slut jämt!

Simon är iväg och tatuerar sig just nu, han åkte dit direkt efter jobbet så jag har inte träffat honom idag, förutom i morse när han åkte till jobbet men på morgonen är jag så borta i skallen så det räknas inte.
Vi har fått hit sladdarna nu så jag kan ladda upp bilder igen men det hinner jag inte göra nu för jag har lite att göra som att plocka upp leksaker efter Melle, diska, laga mat och lägga mig som en döing i soffan!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

VAAA!!!! Vänta inte bussen på dej i Eskilstuna heller?

2009-09-29 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0