Måndagsgöra

Tjenare! Idag är jag som vanligt väldigt trött, fast idag har jag faktiskt en bra anledning till det! Melwin vaknade nämligen klockan tre i natt så att jag fick springa upp med honom, sen kunde jag inte somna om på ett tag men tillslut när jag väl hade somnat kändes det som om det gick typ en kvart och sen var klockan sex och då ville Melle inte sova mera. Så det var bara att klä på sig och stiga upp. Men tur som jag hade så var hans energi inte på topp sådär på morgonkvisten så det blev att slöa till en film i soffan, så jag kunde vila lite i smyg utan att han såg, hihi! Sen har jag sprungit upp och ner till tvättstugan, diskat och småplockat lite so far! Jag har inte planerat något tidskrävande idag direkt förutom att Toven ska ringa ikväll och det kan ju ta sin lilla tid, hehe! Annars är det bara massa smågrejer som ska göras. Jag kanske ska sy lite på klänningen sen, som för övrigt snart är klar det är bara fodret som ska fixas, när det är gjort är det kjolen som står på tur att bli gjord!

Vad hungrig jag blev nu helt plötsligt, och så är jag sugen på att kolla på Harry Potter av någon anledning!
Köket kallar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0