Mot alla odds..

..så känner jag mig faktiskt riktigt pigg just nu. Jag har precis pratat med min käre bror uppe i Sthlm under den senaste halvtimmen. Han har lite strul med skolan och sånt så jag tänkte ringa och köra ett litet peptalk men det blev en hel del annat prat också, det var länge sen jag pratade med honom! Vi sa att han skulle komma ner och hälsa på oss någon gång snart så han får se hur vi har det i vårat nya place.
Jag har pratat mycket i telefonen ikväll, den kanske fastnar i örat på mig snart:O!

Simon är iväg på hockey ikväll vilket inte är så ovanligt, så stackaren missade idol! Fast jag tyckte ändå inte att det var så bra ikväll, dom ser mest ut som ett gäng mongos när dom står där och ska sjunga. Fast det kanske jag också skulle göra om jag var där, man kanske förvandlas till att mongo när man blir nervös? Jag blir typ inte nervös, jag har iallafall väääldigt svårt för att bli det. Alltid när jag ska göra någonting så tänker jag alltid men vad spelar det för roll, om det skiter sig så gör det sen är det bara att köö! Dom få gångerna jag har blivit nervös börjar jag bara tänka på alla dom som springer runt och är nervösa stup i kvarten och hur synd det är om dom, för inte sjutton är det roligt att vara det. Jag tycker att det är onödigt att vara nervös helt enkelt, fast om man inte kan rå för det så kan man inte!

I morgon ska jag till skolan och hämta mina betyg! Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om att jag skulle tillbaka till skolan och ha praktik i några veckor för att få ihop dom timmarna som jag missade när jag fick Melle. Om ni inte minns det så vet ni ju det nu. Hur som haver så behövs det inte för det har fixat sig ändå så nu ska jag alltså bara dit och hämta mitt slutbetyg och sen kan jag skita i allt som har med skola att göra!SKÖNT

Nu sitter jag och funtar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska stanna uppe tills Simpan kommer hem om någon timme. Jag kanske ska vara vaken och kolla hur det går i idol och gå och lägga mig efter det. Jag kan ändå inte somna när jag ligger själv i sängen och väntar på att någon ska komma hem!

Vi hörs i morgon, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

INGET INLÄGG IDAG :O?!

2009-09-29 @ 17:47:25
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0