Östermalm

Godmiddag! Jag sitter här och skriver samtidigt som jag kollar på idol repriserna och försöker hålla Melle borta från alla sladdar som ligger på golvet. EFtersom han lärde sig att krypa för någon vecka sen så har jag ingen koll längre, man får springa och flytta på honom hela tiden. Det är rätt jobbigt, men det är ju bra att han utvecklas iallafall. Så upptäckte vi igår att han har två tänder som har börjat stuckit upp också, killen börjar bli stor!
Simon är iväg på hockey idag med, hoppas att han kommer hem utan några nya blåmärken ikväll, haha!

Nu ska jag sätta mig på golvet tillsammans med Melle och spela lite gitarr för honom. Jag har bestämt mig för att börja spela igen, jag tänkte att det kanske kunde vara roligt för honom sen när han blir lite större då kan vi sjunga tillsammans han och jag, precis som jag, min bror och min pappa gjorde när jag var liten. Fast visst spelar jag väl för min egen skull också för det är ju roligt och jag har saknat det nu när jag inte har spelat på ett tag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: tove

jag sitter också och tittar på repriserna med jockepocke, ;)

2009-09-20 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0