pust och stön

Hallå i stugan! Jag sitter här med Melwin i knät och är helt slut. Jag har sprungit runt som en galning under hela tiden från det förra inlägget till det här och plockat och haft mig. Precis innan jag satte mig här tänkte jag för mig själv Guuuud vad skönt att allt är färdigt, nu ska jag slänga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken förnsen jag ska gå och lägga mig, joo tjenare precis när jag tänkter trycka ner mitt feta arsle i soffan så ser jag den stora högen med rentvättade kläder som jag inte har plockat in än åååååååååååhh! Men jag tog en paus och tänkte skriva det här först och plocka undan kläderna sen istället, eller ska jag kanske ta det i morgon?he..he..he! Eftersom jag inte har hunnit med så mycket mera idag så finns det heller ingenting att skriva om direkt. Eller jag kan ju meddela och någon sladd fann jag icke så bilder får vänta ett tag till helt enkelt.

Nu ska jag iallafall inte röra en fena mer, för det orkar jag inte!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0