Stand by me

Idag mår jag bättre igen, det var en kort sjukperiod må jag säga! Jag har precis varit nere i tvättstugan och slängt in två maskiner med tvätt och Melle ligger och sover. Idag har jag inte planerat någonting speciellt alls, förutom tvätten då. Jag hade tänkt traska till Skiftinge och handla lite på Ica maxi men vädret ser ju inte så lovande ut. Det tar ju ändå nästan 40 minuter att gå dit härifrån så det skulle jag vara lite synd om det började spöregna när man väl har kommit dit, då måste man ju gå hela vägen hem i det där rusket. Jag kanske ska stanna hemma och sy lite på min klänning så att den blir klar någongång. Fast egentligen så är jag mer sugen på att sy på kjolen men då måste jag ha en tvillingnål och en sån har jag inte än. Det måste jag gå och köpa någon dag, det jobbiga är bara att jag inte vet riktigt vart det kan finnas, hehe! Någon som vet var det finns sånna butiker här i stan?
Nu tror jag att jag ska passa på att ta mig en dusch innan lillen vaknar och vill upp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0