Tips från mig till er!

Jaa inte tusan blev det någon promis idag inte, regnet kom som på beställing direkt efter förra inlägget. Jag kanske kan ta det dära i morgon istället. Jag får koncentrera mig på tvätterierna!

Jag har inte så mycket att skriva om jag tänkte bara egentligen komma med ett litet tips.
Ni vet dom här dagarna när det bara känns som om man vill ligga kvar i sängen hela dagen och bara se allmänt förstörd ut. Tvinga upp dig själv ur sängen fixa till frillan, kladda på lite smink(eller mycket om du känner dig extra seg), dra på dig dom snyggaste kläderna och dunka på lite musik i bakgrunden. På ett ögonlock har man glömt bort allt vad trötthet är och man blir jättepigg och glad utan att det egentligen har hänt något. Sen är det bara att sätta fart med dagen!
Nu kan ni ju gissa ungefär hur jag ser ut idag;)! Hehe

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pappi

Hur vart maten?

2009-09-22 @ 22:53:42
Postat av: Sandra svarar

Den blev jättegod!:)

2009-09-23 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0