Två!

Tjenare befolkningen! Jag har alldeles nyss varit ute på en promis med Melle så nu ligger han i vagnen och sover den sötisen.
Jag har ju inte skrivit sen i fredags när jag var ute med tjejerna för det har varit fullt upp med dop och flyttplanering och allt. I varjefall så hade vi skitkul! Det var verkligen vad man kan kalla en lyckad kväll, först var vi hemma hos Tessa där det bjöds på både det ena och andra sen blev det Harrys där jag sprang på en hel del folk. Både sånna som jag träffar ofta och sånna som jag inte träffat sen skolan slutade. Jag och Tovis blev hämtade av Simon efter det och vi var väl hemma vid tre ungefär, sen låg vi och snackade massa goja till typ fem, sen somnade vi fortare än kvickt utan att ens märka det. Sen på Söndagen så var det dop som gällde, det gick jättebra och var superfint. Melle fick massor med fina presenter bland annat kläder, fotoböker, lite skedar och massor massor med leksaker. Nu i veckan har jag suttit med telefonen fastklistrad i örat och pratat hit och dit med massa folk om lägenheten så nu är det klart att vi får nyckeln på fredag istället för på söndag så då har vi hela helgen på oss att flytta in. Behöver jag säga att jag längtar?

Hur som haver här kommer ett gäng bilder, dom från i fredags har jag tagit från Tessa för självklart glömde jag kameran hemma, dum dum!

Fredag!



Jag och Tovisen



Brudar!



Jag och baby!



Innan Harrys! Så jäkla frääääna vi är!<3

Dopet!



Jag och Melle blir smygfotade!



Daniel, jag, Melle, Tessa och älsklingen!





Melle försöker dyka ner i vattnet, haha!



Passa er så vi inte kommer och dödar er med våra laserögon!



Melle sitter och skrattar åt min mormor



Dagen får avslutas med en suddig bild på Simon, Melle och hans farfar!

Nu ska jag kila upp till köket och ta mig något att äta, Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

fina bilder från dopet =) vi hade med dop i söndags så då döptes dom på samma dag :)

2009-09-02 @ 15:02:20
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Nej men gud, vilka bilder från dopet hahaha! Vad fina de var ;)

2009-09-02 @ 16:05:05
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina bilder från dopet! :D

2009-09-02 @ 21:01:19
URL: http://sarasmarieisabella.blogg.se/
Postat av: Tessa.

AHAHHAHA alltså jag kan inte sluta skratta åt bilden som du skrev "Passa er så vi inte kommer och dödar er med våra laserögon!" på!!!!!!!!!! HAHAHAHAHHA klockrent!!!!!

2009-09-04 @ 14:50:47
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0