The faith

Hejsan mina vänner!Jag är redan tillbaka här igen fastän jag sa att det skulle ta lite tid. Vi sitter hemma hos Heimann och krökar som dom kallar det, nu är grabbarna ute och röker så då passar jag på att sno datorn och skriva en snutt så ni inte glömmer bort mig. Idag har vi flyttat grejer heeeela dagen, vi har kommit en bra bit men ändå känns det som om hela lägenheten är full med påsar och kartonger. Men det dära kommer ju försvinna så småningom!
Nu har dom kommit tillbaka och nu sitter vi och pratar om att man skulle starta en fylleblogg som man skriver i varje gång man har brukat alkohol, det tror jag nog faktiskt skulle vara en rätt kul ide. Men eftersom jag inte är ute sådär jätteofta så skulle det ju inte bli så bra uppdatering, hehe!
Vet ni vad? Nu började det precis spöka här, en ölburk började precis röra på sig på bordet utan att nån var i närheten, mysko?!
Nää nu får det vara nog, nu ska jag umgås lite med pojkarna!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0