Detta fält måste fyllas i!

I natt blir min sista natt här i Kjula! Det känns lite konstigt får jag lov att säga, nu har jag ju ändå bott här i typ nio månader. Sen i morgon ska jag hem till mamma och pappa i malmköping för att packa det sista och så blir det en natt där och sen så bär det av till mitt nya hem i våran alldeles egna lägenhet.
Det känns både skönt och lite tråkigt att flytta på samma gång. Vi har ju trotts allt glidigt runt lite grann på en räkmacka den här tiden. Man har fått mat serverat varje dag och kläderna har blivit tvättade, även om man har lagat lite mat och sånt då och då så är det ju inte samma sak som att behöva göra det själv varje dag. Men det ska nog gå bra ska ni se. Om andra klarar av det ska väl jag också kunna göra det minst lika bra. Om inte så bor vi ju granne med en pizzeria, haha!

Simons farmor och hennes Lasse var här nyss och lämnade av lite dop presenter eftersom dom inte kunde vara med i söndags. Han fick en hoppgunga och ett par tofflor, vi provade gungan och den blev så bra så Melle stog där och guppa upp och ner med ett stort leende på läpparna.

Nu ska jag gå och passa på och kramas lite med Simon när han för en gångs skull inte har någon träning!hehe




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0