Hello sunshine

Tjenare på er det var ett tag sen!Jag sitter hemma hos Tessa och har precis färgat hennes hår, nu ska hon duscha ur färgen och då passar jag på att sitta här en stund.
Lägenheten som vi har flyttat in i är huuuur fin som helst, och jag trivs skitbra! Vi har fått upp alla tavlor och fått blommor och sånt så nu börjar det bli riktigt mysigt. Sen när vi har skaffat en dator ska jag ta massa bilder så ni också får se hur den ser ut, om ni inte orkar vänta så kan ni ju alltid komma och plinga på så får ni se den live istället, hehe. Idag så gick jag och Melle till sveaplan för att köpa nya nappar till hans nappflaskor, jag hade väl räknat med att det skulle ta kanske tio minuter istället kommer jag ut därifrån typ två och en halv timme senare :O! Dom har ju en tygaffär som ligger brevid barnenshus och jag gick in för att kolla efter gardiner och sen blev jag kvar där ett bra tag till. Eftersom jag gillar att sy så behöver jag väl inte säga att jag älskar sånna affärer, då går jag runt och tittar och klämmer och känner på alla tyger jag kan komma åt samtidigt som jag tänker på vad mycket fina saker jag skulle kunna göra utav dom. Det slutade iallfalla med att jag fick med mig två olika tyger hem som jag tänkte använda till att sy en klänning och en kjol av. Så sprang jag på Aleco och hans kompis så stog vi och pratade ett bra tag, sen handlade jag lite mat och sen gick vi hem igen.
Nu på kvällen så cyklade jag till centrum och möte upp Tessa så hittade jag ett par skor som jag ska ha i vinter, det blev ett par bruna uggs, jag hade ett par förra året också men dom har gått sönder så adjös med dom! Nu är klockan snart åtta så då ska vi titta på idol och äta fruktsallad, mums!
Så nu hinner jag inte skriva så mycket mer så vi får väl se när vi hörs nästa gång!

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0