Vi ska sjunga hela dagen Melwin!

Godmorgon! Eller morgon är det väl kanske inte längre, jag var uppe redan klockan sju i morse! Melle ville ha mat så det var bara att tvinga sig upp ur den varma sängen och ut till det kalla köket, brr! Sen när han hade ätit färdigt tänkte jag vi kan ju lägga oss i sängen en stund till och bara vila lite. Så vi gick tillbaka till sovrummet och kröp ner under täcket, sen låg vi där ett bra tag medans jag höll om Melle och han låg och klappa mig på kinden, sötnosen! Helt plötsligt så somnade vi båda två och när jag vaknade en timme senare låg Melle fortfarande där brevid mig och snarkade. Tillslut så vaknade även han och då gick vi upp och åt frukost och sådär och nu har han precis somnat igen. Han har sovit förskräckligt mycket dom senaste veckorna, jag undrar om det är tänderna som gör att han blir så trött.
Idag är vädret mycket bättre så det blir nog en sväng bort till Skiftinge sen när plutten vaknar igen. Annars har jag ingenting planerat än eller jo det har jag ju, jag ska iväg och sola med Tessa sen när hon slutar jobba!
Nu hör jag att duschen ropar på mig inne från badrummet, så jag måste kila iväg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0