Woho vi har internet!

Yes, nu har vi alltså skaffat internet och en dator! Dock så har vi inte skaffat något bord att ha den på så att nu ligger jag på ett täcke mitt på golvet och skriver,hehe! Ikväll är vi barnlediga, Melle är hemma hos sin farmor och farfar och jag, Simon och Tessa ska gå och kolla på bio. Det ska bli mysigt, vi ska kolla på flickan som lekte med elden. Jag hörde i morse på nyhetsmorgon att den inte skulle vara någe bra men vi får väl hoppas att det bara är dom som har dålig smak! Visseligen har jag väl inte så jättehöga förväntningar eftersom den första filmen inte var så bra, jag tyckte mest att den förstörde boken. Och nu tänker ni varför ska hon kolla på den andra filmen om den första inte var bra och då kan jag tala om för er att det dära är en film som man bara måste se även om den är bra eller inte.

Nu har jag inte tid att skriva mera för jag måste fixa mig så man ser lite anständig ut när man ska vara bland folk,  hehe! Men nu kan ni ju iallafall räkna med att jag kommer uppdatera lite oftare nu när vi har internet!

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0