ZZzzzZZzz

Nu har melwin precis gått och lagt sig för att sova middag, eller det var ju jag som la honom men jag antar att ni fattar det. Idag är ingen rolig dag och jag bara längtar tills ikväll så jag får gå och lägga mig och sova. Jag skrev ju igår att jag var påväg att bli sjuk och nu så har jag självfallet blivit det, och jag känner mig jätteseg och blir helt slut av att bara göra minsta lilla grej. Det hjälpte ju inte sådär jättemycket att Melle vaknade två timmar tidigare än vad han brukar i morse så jag blev tvungen att gå upp innan jag hade sovit klart. Jag är en sån som behöver sova MINST tio timmar för att fungera normal om dagarna. Det kommer nog bli soffan och jag som hänger ihop idag för jag tänker inte göra mer än nödvändigt som är typ diska, laga mat och ta hand om Melle.
Nu ska jag ta mig ut till köket och fixa lite snabbnudlar så jag får i mig någonting, det känns som om magen äter upp sig själv från insidan just nu, inte skönt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0