Alkispubar och strippklubbar!

Stackars lilla Melleplutt! I morse halkade han och slog i huvet så han fick en bula som är lika stor som en pingisboll, nästa iallafall. Blå är den också, som ett blåbär! Tur att vi var nere och tog pass igår så att vi slapp gå dit med honom nu, då skulle dom väl tro att vi slog han eller nått.
Alldeles nyss var jag glad, det har blivit en lägenhet ledig som skulle passa oss bra...trodde jag. När jag hade tänk en liten stund så kom jag fram till att lägenheten ligger i samma hus som alkispuben och strippklubben. Det skulle ju vara roligt att bo där...inte! Vi får leta vidare helt enkelt. Vi har lagt intresse på en annan lägenhet också men den tror jag inte att vi får eftersom att alla jävlar vill bo i det här området och den som har stått i kö längst får den. Visserligen så har vi stått i kö i typ 300 dagar nu men vi hade inte en chans på förra lägenheten för ett par veckor sen så jag antar att det är ungefär likadant nu. Åt helskotta vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0