boat trip

Inget svar om lägenheten än, kanske kommer senare idag eller så får vi vänta tills i morgon. Jag vill veta nu.
Idag är jag seg som fan, känner mig hängig. Kanske är jag påväg att bli sjuk IGEN, typ tionde gången i år. Det blir stanna inne idag, fast jag hade nog inte gått ut även om jag var piggare, det snöar ju ute liksom! Vad vill snön? Det är ju snart maj. Det kanske är den där vulkanens fel att det snöar. Det är iallfall den som har gjort att jag inte vill åka till Mallorca sen. Jag är flygrädd redan så att det räcker och blir över, då behöver inte en jäkla vulkan komma och göra saken ännu värre. Jag vill inte följa med längre, på riktigt asså! Jag börjar typ grina när jag tänker på att flyga. Fast jag vill följa med men jag vill inte ta flyget, jag tar typ en båt eller nått en vecka i förväg då kanske jag kommer dit samtidigt som dom andra, haha. Eller så får jag vara full som en kastrull när jag ska gå på planet så att jag inte fattar vad som händer!
Nu måste jag ner till tvättis och stoppa i nya maskiner.

Först kör vill lite rolig humor så jag blir på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: Tovelicious

ALLTSÅ SANDRA HAHAHAHHA jag älskar också dem där serierna!!! KLOCKRENT!!

2010-04-21 @ 17:16:57
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com
Postat av: Tessa.

Svar; Ja, hela sommaren kan jag bo med er :D Då kan vi ligga på stranden och glassa hela sommaren!

2010-04-21 @ 19:57:50
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0